So, the posts here are not supposed to be spooky: they are simply about how incredibly super good Jesus is, and how much He loves us all. I didn't make up these posts, they are not my thoughts. I got them in order to understand few things better. And I share them for one reason, so that also you would have a better understanding.
Na, amiről itt szó lesz, attól nem kell megijedni: egyszerűen annyi, hogy Jézus mennyire nagyon hihetetlenül szuper jó, és hogy mennyire nagyon szeret mindenkit. Az itt leírt bejegyzéseket nem én találtam ki; ezek nem a saját gondolataim. Ezeket azért kaptam, hogy jobban megérthessek néhány dolgot. És csak azért írom le őket, hogy te is megérthesd ezeket.

July 4, 2013

Ne félj Egyiptom, Jézus a karjaiban tart

Ez a bejegyzés most kicsit más lesz, mint az eddigiek.
Van valami megmagyarázhatatlan dolog az életemben, amivel nem igazán tudok mit kezdeni, de hát ez van :) Az egész úgy kezdődött, hogy már meg sem tudom mondani mennyi ideje, de már nagyon-nagyon régen Isten elkezdett nekem elég különös dolgokat mutatni Észak-Afrikáról. Csak úgy megjegyzem, hogy fantasztikus dolgok fognak ott megtörténni :)

Na, de ez a bejegyzés most nem erről fog szólni, hanem konkrétan Egyiptomról. Egyiptomban elég zűrös dolgok történtek az utóbbi években. Pár éve volt egy forradalom, ami jól megrázta az országot. Aztán úgy volt, hogy onnantól minden rendben lesz. De hát aztán csaknem lett.
És én akkoriban valamelyik délután csak úgy elkezdtem Egyiptomért imádkozni. És megkérdeztem Istent, hogy most akkor mi van ezzel az országgal?
És egy nagyon különös képet kaptam: láttam egy csomó angyalt, de tényleg nagyon sokat: Egymás kezét fogták és egy nagy kört formálva szálltak le a Mennyből a Föld felé, Egyiptom felé. Leszálltak, és mindegyikük oda állt egymás mellé az ország határvonalára. Körbefogták az országot minden irányból. Én nem tudom hány kilóméter Egyiptom határainak hossza, de ezek az angyalok annyian voltak, hogy nagyjából minden méterre jutott egy. Az szerintem elég sok angyal kell hogy legyen.

Persze fogalmam sem volt, hogy ez mi... na akkor ez most mit is akar jelenteni? De aztán az angyalok folytatták: egytől egyig lehajoltak és a kezükkel megragadták a talajt. És mint egy hatalmas lepedőt fogva, a kezükben tartották az egész országot. És egyszer csak felemelték és elkezdték rázni, mint egy nagy pokrócot. És csak rázták, és rázták, és rázták... Pont úgy mint, ahogy a törölközőből kirázod a port. És az egész ország rengett  és hullámzott... Hát... nem volt egy kellemes látvány...

Viszont a lényeg, hogy ennek vége! A napokban újra forrongások voltak az országban. Ezért ma reggel is, miközben a metrón utaztam, megint Egyiptomért imádkoztam. Húúúú, Jézus annyira szereti azt az országot!
Szóval ott ültem a metrón és nagyon kellett küszködnöm, alig bírtam visszatartani a könnyeimet, amikor láttam, ahogy Jézus ott áll Egyiptom fölött, kitárja a karjait, és magához öleli az egész országot!
Jézus egészen szorosan tartotta egész Egyiptomot, úgy hogy az egész ország hallhassa a szívének dobogását. Hogy mindenki hallhassa és érezhesse, hogy Jézus egészen odavan ezért az országért! Úgy tartotta, olyan örömmel, mint egy kincset. Mint ahogy egy apa tartja a saját gyermekét. Csodálatos látvány volt!

Szóval ne félj most Egyiptom, Jézus a karjaiban tart! Hmmm, Jézus annyira szeret titeket! Érezzétek, hogy Jézus tart benneteket a saját karjaiban! És Ő nem fog elengedni!

No comments:

Post a Comment