So, the posts here are not supposed to be spooky: they are simply about how incredibly super good Jesus is, and how much He loves us all. I didn't make up these posts, they are not my thoughts. I got them in order to understand few things better. And I share them for one reason, so that also you would have a better understanding.
Na, amiről itt szó lesz, attól nem kell megijedni: egyszerűen annyi, hogy Jézus mennyire nagyon hihetetlenül szuper jó, és hogy mennyire nagyon szeret mindenkit. Az itt leírt bejegyzéseket nem én találtam ki; ezek nem a saját gondolataim. Ezeket azért kaptam, hogy jobban megérthessek néhány dolgot. És csak azért írom le őket, hogy te is megérthesd ezeket.

June 2, 2018

"Engem a gonoszság nem érinthet"

Jézus mindig valami újat tartogat számunkra. Én szeretném Őt teljesen megismerni, szeretném ismerni a hangját. Nem szeretnék elszalasztani egy lehetőséget sem, hogy, amikor modanivalója van, akkor ne figyeljek oda. Vagy, amikor mond valami vicceset, akkor azt ne halljam meg. Tényleg szeretném ismerni Őt. De az az igazság, hogy minél jobban ismerem Őt, annál inkább azt érzem, hogy még annyi mindent nem tudok Róla. Mindig valami teljesen újat mutat meg magából.

A napokban leültem, hogy egy kicsit beszélgessünk Jézussal, és most is úgy láthattam Őt, ahogy eddig még soha. Láthattam, hogyan viszonyul hozzánk, emberekhez.
Az a helyzet, hogy mi emberek nem mindig vagyunk azok azok a csupa szív, szeretettel teli teremtmények... A világ sajnos tele van keserűséggel, indulatokkal és haraggal, és ezek sajnos egy ragadós dolgok, könnyen befészkelődnek a szíveinkbe. Ilyenkor bizony nem olvad el egyből mások szíve, ahogy ránk néznek.

De van egy jó hírem. Jézus nem úgy néz ránk, ahogy mások. A Bibliában az áll, hogy Isten a szeretet. És a szeretet nem tud máshogy ránk nézni, csakis szeretettel. Jézus is szeretettel kapcsolódik minden egyes emberhez. Nem tud is tudna másképpen. Nekem most egy képpel mutatta Jézus, hogy ezt jobban megérthessem:

Láttam egy teljesen torz, sárga, dühös kutya szerű teremtményt, aki mást sem csinált, csak ugatott és ugatott, tele volt haraggal. Nem volt egy szép látvány. Ha bárki odament volna hozzá, azt azonnal megharapta volna, de nem azért, mert bármi oka lenne erre, hanem mert teljesen dühös volt. Folyamatosan ugatott, és nem hagyta abba.
Azután egyszer csak odament hozzá Jézus, és olyan végtelen szeretettel ölelte meg ezt a furcsa lényt, amire ember képtelen lenne. Egyszerűen lehajolt hozzá, és oldalról átölelte a nyakánál. De ez az ölelés nem egy egyszerű ölelés volt: ebben benne volt a teljes elfogadás, a tiszta szeretet és az öröm egyben. Jézus ilyen öleléssel szeretne átölelni mindenkit. Elfogadással, szeretettel, és az örömmel, hogy végre megmutathatja mennyire oda van értünk...

Miközben ezt néztem, hirtelen beugrott egy gondolat, hogy várjunk csak, hogy lehet, hogy ez a kutya szerű dühös teremtmény nem harapja meg Jézust?

Jézus hogy lehet ez? - kérdeztem Tőle. A válasz egyszerű volt:
"Nézd, engem a gonoszság nem érinthet." - válaszolta Jézus.

Ja tényleg... hát végülis ez logikus... :)

De mit is jelent ez a kép valójában? Két dolgot is. Az egyik az, hogy Jézus számára sokkal fontosabb az, hogy szerethessen téged, mint az hogy milyen indulatok vannak benned, és hogy kire vagy dühös, és miért. Jézus számára sokkal fontosabb, hogy megmutathassa elfogadását feléd, mint hogy azt nézné kiről mit gondolsz. Jézus számára az a legfontosabb, hogy megoszhassa veled a szeretetét, a békességét és örömét. Számára az fontosabb, hogy elmondhassa neked, hogy az élet jó, mint az, hogy azon panaszkodj, hogy a te életed milyen rossz. Ő most is át akar ölelni téged.

De van egy másik dolog is, amit ez a kép jelent. Ha szereted Jézust, akkor Ő benned él. Na most gondolj csak bele: ha Jézus benned él, és Őt nem érintheti a gonoszság, akkor az mit is jelent?
Igen, pontosan azt! Akkor az azt jelenti, hogy gonoszság téged sem érinthet!
És most mondhatnád ezt: Tessék? Engem nem érinthet a gonoszság??? De hát folyamatosan azt tapasztalom, hogy ez a világ gonoszsággal van tele, és bizony engem sem hagy békén.

Igen tudom... és hidd el engem sem hagy békén... De gondolj csak bele, ha Jézus annyira benned tudna élni, hogy teljesen kitöltsön, akkor tényleg nem érinthet téged sem a gonoszság, hiszen minden porcikádban ott él Jézus. Ott van minden gondolatodban, ott van minden érzésedben, ott van minden szavadban, ott van minden tettedben.
Amióta ezt a képet megmutatta nekem Jézus, azóta csak az a vágyam, hogy Ő annyira töltsön be engem, hogy a gonoszság engem se érinthessen. Én tiszta szívből erre vágyom.

És te? Mit gondolsz, ez számodra milyen lenne? Neked megérné Jézussal élni, hogy a gonoszság soha többé ne érinthessen meg téged?

No comments:

Post a Comment