So, the posts here are not supposed to be spooky: they are simply about how incredibly super good Jesus is, and how much He loves us all. I didn't make up these posts, they are not my thoughts. I got them in order to understand few things better. And I share them for one reason, so that also you would have a better understanding.
Na, amiről itt szó lesz, attól nem kell megijedni: egyszerűen annyi, hogy Jézus mennyire nagyon hihetetlenül szuper jó, és hogy mennyire nagyon szeret mindenkit. Az itt leírt bejegyzéseket nem én találtam ki; ezek nem a saját gondolataim. Ezeket azért kaptam, hogy jobban megérthessek néhány dolgot. És csak azért írom le őket, hogy te is megérthesd ezeket.

December 1, 2011

Mennyei Apu

Egy fehér lovon érkezett. Lovának ragyogóan fehér szőre csillogott a fényben. Értem jött. Láttam magamat, mint egy fehérbe pólyázott csecsemő. Még egy ilyen kis fehér sapi is volt a fejemen, tudod, az a vicces fajta aminek olyan rojtos a szegélye. Szóval láttam, ahogy Jézus eljött értem, és felemelt, és a lován felvitt a termetőmhöz; a mennyei Apukámhoz.
Nem láttam Őt, de éreztem, hogy figyel engem. Tudtam, hogy örül, hogy ott vagyok. Tudtam, hogy örül, hogy újra ott lehetek vele.

És ott láttam magamat, ahogy egy leírhatatlan öröm van a saját csecsemő arcomon! És ahogy megláttam a mennyei Apukámat, a kezeimmel és a lábaimmal elkezdtem összevissza kalimpálni neki. Nagyon vicces látvány volt:
Ott voltam Isten előtt, a fejemen az a vicces, rojtos sapi; az arcomon óriási mosoly és örömömben ott kalimpálok Neki a hurka kezeimmel és lábaimmal!
Csodálatos látvány volt! Mint mikor egy csecsemő meglátja azt, aki a legfontosabb neki. Akiben a legjobban megbízik. Akit a legjobban ismer. Akinek ismeri az arcát és az arckifejezéseit. Akinek ismeri az illatát. Akinek ismeri a hangját. Akit ha meglát, tudja, hogy valamiért jó mikor ott lehet vele. Akinek jó hallani a hangját. Akinek jó érezni az illatát. Aki mellett biztonságban van. Aki mellett mindig valami örömteli és izgalmas történik. Aki soha nem fárad el, és mindig ráér, hogy vele foglalkozzon. Aki jó ha ott van, és hiányzik, ha távol van. Akivel soha semmi nem unalmas.

Így kalimpáltam ott Istennek. Így voltam ott, mint aki úgy ismeri Őt, ahogy egy gyermek a saját apukáját. Mint akiről tudom, hogy vele szeretek lenni a legjobban. Akivel egyszerűen csak jó lenni. Akiről tudom, hogy szeret, és örül nekem. Akinek én is mindig örülök. Kivétel nélkül MINDIG.

És tudod Jézus csak egy dologért jött le a földre. Csak azért, hogy téged is felvigyen egyszer majd a mennyei Apukád elé. Azért jött, hogy ha majd ott fent leszel, akkor ne az a fura helyzet legyen, hogy csak nézel, hogy valahonnan ismerem őt; valahonnan olyan ismerős az, aki előtt állok, de mégsem ismerem igazán.
Jézus azért jött, hogy általa megismerd a Teremődet. Hogy mikor majd oda kerülsz elé, akkor egyszerűen csak kifejezd Neki az örömödet. Hogy kalimpálj, vagy ugrálj, vagy rohangálj, vagy tapsolj, vagy táncolj, vagy énekelj, vagy bukfencezz örömödben; mert tudod hogy megérkeztél. Az öröm vár itt.

No comments:

Post a Comment