So, the posts here are not supposed to be spooky: they are simply about how incredibly super good Jesus is, and how much He loves us all. I didn't make up these posts, they are not my thoughts. I got them in order to understand few things better. And I share them for one reason, so that also you would have a better understanding.
Na, amiről itt szó lesz, attól nem kell megijedni: egyszerűen annyi, hogy Jézus mennyire nagyon hihetetlenül szuper jó, és hogy mennyire nagyon szeret mindenkit. Az itt leírt bejegyzéseket nem én találtam ki; ezek nem a saját gondolataim. Ezeket azért kaptam, hogy jobban megérthessek néhány dolgot. És csak azért írom le őket, hogy te is megérthesd ezeket.

July 18, 2010

Isten szívének legfőbb vágya

Bárcsak el tudnám ezt mondani vagy le tudnám írni. Most a vágyam az, hogy ezt valahogy képes legyek megosztani másokkal.
Megpróbálom leírni, és tényleg bízom abban, hogy amit leírok, az nem csak egy felületes blogbejegyzés lesz, hanem valami jóval több.

Tudod, annak az életnek, amit élsz van egy célja. És biztos vagyok benne, hogy ha megkérdezném, el is tudnád mondani, hogy mi a te életed célja. Bizonyára valami olyasmi, ami számodra fontos. Sőt ennél valószínűleg jóval több: valami olyasmi, ami szíved legfőbb vágya! A szíved fegfőbb vágya valami olyan dolog, amit úgy érzed el kell éred, mert anélkül valami mindig hiányozni fog. Bizonyára bármit megtennél vagy akár fel is áldoznál érte. Ez a vágy egyszerűen ott lesz benned, amíg el nem éred. Szerintem ez olyan egy nagyszerű dolog, ami nem véletlenül van benne minden emberben.

És tudod, nemcsak az embereknek, henem Istennek is van egy vágya. Mert neki is vannak érzései és vannak vágyai. És tudod mi Isten szívének legfőbb vágya? Tudod mi az amiért ég a szíve; amiért mindent megtenne?
Bárcsak minden ember hajlnadó lenne megérteni ezt...

Figyelj csak, most elmondom mi Isten vágya: az ő legfőbb vágya az, hogy minden ember megértse, hogy Ő milyen végtelen szeretettel szereti az összes embert; és az, hogy ezt a szeretetet minden ember hajlandó legyen őszintén elfogadni.

Az Ő vágya az, hogy ne kóvájogjunk már itt összevissza mindenféle lim-lomot után rohangászva, hanem végre felismerjük az ő végtelen szeretetét, és ezt mondjuk végre neki:
"Jaa, Uram te azért voltál állandóan a nyomomban, hogy nekem is adj a szeretetedből? Csak azért jöttél mindig utánam, hogy megölelj? Jaa, hát ha ezt tudtam volna, akkor nem szaladgáltam volna folyamatosan ide-oda a szeretetet és a begbecsülést keresve! Sajnálom, hogy eddig mindig elfutottam előled!"

Bárcsak megértenéd, hogy Isten végtelenül szeret téged, és számára olyan értékes és gyönyörű vagy, hogy azt el sem tudod képzelni. Ha ő most ott lenne ahol ezt a blogot olvasod, egyszerűen csak odaszaladna hozzád, leülne melléd és ezt mondaná:
"Gyermekem, hát nem látod, hogy mennyire szeretlek? A te boldogságod és örömöd a legfontosabbak számomra! Lehet hogy mások elől rejtegetsz dolgokat, de előlem nem kell: én jól ismerlek téged, és számomra gyönyörű vagy így, ahogy vagy! Szeretném, ha megértenéd, hogy te mindennél értékesebb vagy számomra. Tudod, nekem is fájt, amikor láttam, hogy bántottak téged. Nekem is fájt, amikor láttam, hogy elvettek tőled értékes dolgokat. A könnyeim hullottak, amikor láttam, hogy sírsz. Bízz bennem! Kérj tőlem amit csak szeretnél és én megadom neked."

Isten szívének legfőbb vágya, hogy ezt személyesen elmondhassa Neked, és megértsd, hogy ő mennyire rajong érted!

No comments:

Post a Comment