So, the posts here are not supposed to be spooky: they are simply about how incredibly super good Jesus is, and how much He loves us all. I didn't make up these posts, they are not my thoughts. I got them in order to understand few things better. And I share them for one reason, so that also you would have a better understanding.
Na, amiről itt szó lesz, attól nem kell megijedni: egyszerűen annyi, hogy Jézus mennyire nagyon hihetetlenül szuper jó, és hogy mennyire nagyon szeret mindenkit. Az itt leírt bejegyzéseket nem én találtam ki; ezek nem a saját gondolataim. Ezeket azért kaptam, hogy jobban megérthessek néhány dolgot. És csak azért írom le őket, hogy te is megérthesd ezeket.

August 5, 2012

A világ Jézus szemében

A szeretet csodálatos. Fel sem tudjuk fogni, hogy mekkora szeretet létezhet.
Egy jó ideje a szeretetet kell megtanulnom, de még egy töredékét sem értem annak, hogy milyen is az igazi szeretet.
Tegnap leborulhattam Jézus lábaihoz. És ahogy ott voltam, láttam, ahogy patakokban folyik le a víz a lábain és a lábfejein. Nem értettem mi lehet ez, ezért felnéztem. És ekkor ezt kérdezte tőlem:
"Tudod mennyit sírtam érted?"

Egy darabig meg sem tudtam szólalni, de rögtön megértettem, hogy minden egyes alkalommal, mikor helytelenül cselekedtem Ő sírt értem. Sírt, mert azt tettem, ami Isten szemében nem helyes. Sírt, mikor megbántottam másokat. Sírt mikor nem szerettem másokat. Sírt mikor nem segítettem másoknak. Sírt mikor haragudtam másokra. Sírt, mert megkeményítettem a szívemet.

Sírt, mert annyira szeret, hogy egyszerűen nem tud haragudni rám, de nagyon fáj neki, amiket tettem és ahogy viselkedtem.
Nem tudtam felfogni ezt a szeretetet. Sírva válaszoltam, és kértem, hogy Jézus, ne haragudj.
"Nem haragszom" - válaszolta.
És sírva kértem, hogy Jézus bocsáss meg.
"Már megbocsátottam" - mondta.

Csak sírtam és néztem az arcát. Még soha nem láttam Őt ilyen tisztán, még soha nem láttam így az arcát. Egy csepp harag sem látszódott rajta. Csak a szeretet. Csodálatos szemei vannak.

Néztem a szemeit. Könnyesek voltak. És ahogy néztem, megláttam a Földet a szemeiben. Jézus minden egyes emberért a földön így sír. Az egész földért sír. Neki fáj, ahogy viselkedünk, de annyira szeret, hogy meg tud bocsátani, ha kérjük. A szeretete eltűri ha rosszul cselekszünk, még akkor is, ha ez nagyon fáj neki.

Egy darabig még néztem az arcát. Nagyon karakteres férfi arc tele szeretettel, jóindulattal, segítőkészséggel és telis tele nagyon sok örömmel. Ő örül nekünk. Végtelenül örül nekünk. Annyira örül neked is, hogy azt el sem tudod képzelni.

Még néztem volna Őt. Csak az hogy ránéztem, hihetetlen békességet okozott. De kinyújtotta felém a kezeit és mutatta, hogy keljek fel. Nem szólalt meg, de tudtam, mit gondol. Azt, hogy ne szomorkodj, minden rendben van. Az életed ne a szomorúság, hanem az öröm helye legyen.

Jézus így szeret téged, és annyira szeretné, ha megengednéd, hogy az Ő szeretete így áradjon ki rajtad keresztül is:
A szeretet türelmes, jóságos; a szeretet nem irigykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel. Nem viselkedik bántóan, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rója fel a rosszat. Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal. Mindent elfedez, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr. A szeretet soha el nem múlik.

No comments:

Post a Comment