So, the posts here are not supposed to be spooky: they are simply about how incredibly super good Jesus is, and how much He loves us all. I didn't make up these posts, they are not my thoughts. I got them in order to understand few things better. And I share them for one reason, so that also you would have a better understanding.
Na, amiről itt szó lesz, attól nem kell megijedni: egyszerűen annyi, hogy Jézus mennyire nagyon hihetetlenül szuper jó, és hogy mennyire nagyon szeret mindenkit. Az itt leírt bejegyzéseket nem én találtam ki; ezek nem a saját gondolataim. Ezeket azért kaptam, hogy jobban megérthessek néhány dolgot. És csak azért írom le őket, hogy te is megérthesd ezeket.

May 4, 2010

Ki vagyok én, hogy akadályozzam az Istent???

Na ez most nem olyan egyszerű. Tegnap hallottam egy igazán szívhez szóló tanítást. És ahogy az már csak lenni szokott, mikor Isten mondani akar valamit, akkor mindenfelől ugyanazt üzeni. Nem is kell csodálkozni azon, ha úgy érzed, hogy vannak dolgok amikkel kapcsolatban mindnefelől piszkálja valami a lelkiismeretedet.

De visszatérve arra, hogy mivel bombázza a napokban Isten az én lelkiismeretemet: hát ezzel kapcsolatban el kell mondanom, hogy minden embernek célja van itt a földön. És Isten most teljes erővel azt üzeni nekem, hogy már igazán elég lesz a bohóckodásból. Most már gyerünk fiam, légy szíves tedd meg azt, amire kérlek, és csináljuk ezt együtt.
A minden hatalommal rendelkező Isten kér arra, hogy vele együtt csináljuk azt, amit kér tőlem. Na várjunk csak! Nézzük csak meg ezt újra:
A MINDEN hatalommal rendelkező ISTEN kér arra, hogy VELE EGYÜTT CSINÁLJUK azt, amit kér tőlem.

Hmmmmm...
Hát ki vagyok én, hogy ellenkezzek Istennel???
Ki vagyok én, hogy szembe szálljak vele?
Ki vagyok én, hogy azt mondjam, hogy Isten nyugi kicsit, nekem most jobb ötletem van?
Ki vagyok én, hogy azt mondjam, hogy majd megoldom egyedül???

Mikor Péter megtapasztalta, hogy Isten hatalmát semmi nem korlátozza, ezt mondta:

Ki vagyok én, hogy akadályozzam az Istent? (Ap.csel. 11. 17)

Hát ki vagyok én, hogy akadályozzam Istent?

Isten ezt a kérdést ébresztgeti bennem folyamatosan...
Kb. egy hete ugyanezt üzente egy intenzív ima alatt: Egy képet láttam egy vívómaszkról. Tudod, az a fehér rácsos satyak, ami az arcodat védi nehogy megszúrják. Aztán láttam a vívót is. Tuti vívószerkóban: sisak a fejen, szűk fehér ruha, tőr a kézben. De valami nem stimmelt ezzel a vívóval. Összevissza ugrándozott és szúrkált a pályán, mintha küzdött volna valaki ellen, csak épp az ellenfél nem volt ott.
És megértettem, hogy én vagyok ez a vívó, aki összevissza hadonászik, és ellenkezik Istennel, és még egy maszk is van rajta, ami megvédi, minha Istentől meg kellene védenie magát... És Isten csak csóválja a fejét, hogy már megint mit csinálsz gyermekem? Miért ellenkezel velem? Miért nem hagyod már ezt abba? Hát nem látod, hogy mennyire szeretlek?

De látom Istenem! Hozzád akarok rohanni, és megölelni téged! El akarok dobni minden maszkot és minden tört, amivel ellened hadonásztam! Jövök hozzád, hogy együtt csináljuk, amit te szeretnél!

No comments:

Post a Comment